Tema: Re: Mes gaudom Solomon?, o ar gaudot j? J?s?!
Autorius: zlc
Data: 2010-10-05 14:44:43
Matau kad ilgai tektu su tavim filosofuot, nes kabinejiesi daugiau prie
zodziu, o esmes nesupranti.
Tai as tik norejau pasakyt, kad man nuotraukos siuzetas nesiderina su kai
kuriomis detalemis. Cia taip pat kaip kokiam filme anglu aktorius
inteligentisku veidu bando apsimest piktu rusu ir lauzo liezuvi sakydamas
sjechjas budjem nemnozko streljat. Neitikina. Taip ir sioje foto man
pasirode.