Tema: Re: photokina girl
Autorius: Edvinas
Data: 2010-09-28 11:42:35
2010-09-28 11:06, karolis rašė:
> o cia ka, visuotinai priimta kad skaitmeninis triuksmas negrazu o grudas is juosteles grazu?
> o tu matei kiek buna skirtingu grudu skirtingose juostose pvz pushinant?

Man pati tokio post-processingo idėja yra, švelniai tariant, keista.
Žmonės moka tūkstančius, perka fotoaparatus su kuo mažesniais
triukšmais, perka kuo aštresnius objektyvus ir t.t. ir pan. Tada su ta
prabangia technika padarytą foto post processinge sudirba taip, kad
palyginus su panašiai apdorota mobiliaku daryta foto nebūna praktiškai
jokio skirtumo...

Čia aš netaikau konkrečiai šiai foto, šia šiaip pastebėjimas apie meno
darymą :)

--
Edvinas