Tema: Re: Jos diena
Autorius: Uu
Data: 2010-08-30 13:27:53
Manau, kad čia centras visai tinka ir atitinka nuotaiką. Pabandžiau
kitaip pakarpyt, tai man nebe tas gaunasi. Nors iš pradžių (matyt iš
įpročio) ir atsiranda tas noras veikėją padaryt ne centre :)

Dar vienas pastebėjimas - tamsesnių vietų jautrumas ekrano kalibravimui,
jei trūksta šviesumo (nebelieka detalių tose vietose) - tada jau tikrai
per daug tamsumos ir ji per „sunki“, norisi kirpti.