Tema: Re: Dramblio straublys
Autorius: arunasst
Data: 2010-08-17 11:03:51
Nematau nieko blogo bandos jausme, nes jis pateisinamas visom prasmem. Na visu pirma tam kad isgyventi jo reikia, tam kad galetum  pasakyti tai ka galvoji ir jaustis isgirstu. Nezinau kuo tu uzsiimi (profesija), bet esu isitikines kad ne save aptarnauji, o kazka kita, tai jau irgi prie bandaos jausmo. Zodziu jei nebutume kartu, tai negaletume teikti vienas kitam paslaugu ir gauti uz tai atlygi, kitaip tariant isgyventi. Del tykejimo, tai cia kaip ir asmeniis zmogaus pasisventimas ir meginimas suprasti savo tikraja prigimti, pateisinti ar pamatyti sviesia savo ateiti. Jeigu tu turejai omeni kazkokias iskreiptas bandos jausmo formas, tai tu jas aprasyk, bus idomu padiskutuoti detaliau, nes esu isitikines, kad rasime argumentus ir motyvus to tavo nepasitenkinimo, gal net pakeisi nuomone?!