Tema: Re: Driftas Rygoje
Autorius: Giedrius Matulaitis
Data: 2010-08-16 13:24:02
Vaziuojama ne laikui, vaziuojama taskams. Vertina trys teisejai arba kitas
skaicius priklausomai nuo lygos, reglamento ir t.t. Yra vertinamas slydimo
tolygumas, kampas, greitis, show elementai ir t.t. Vertina zmones, ne
masinos (t.y. pvz laiko matavimo iranga).

Kvalifikaciniuose vaziavimuose reikia vaziuoti kuo arciau iskaitiniu tasku
(kurie kartais buna pvz 5m ilgio bloku siena) ir t.t. ;)

Daugiau gali paskaityti www.drifting.lt