Tema: Re: Naslaite
Autorius: siGis
Data: 2010-05-27 22:30:10
Kaip toks pat megejas kaip ir tu galiu patarti taip.
Yra tik vienas patarimas kurio verta isiklausyti. Tai mano patarimas :). Jis
yra toks. Siusk velniop visus patarinetojus ir kuo patarinetojas labiau
tituluotas tuo toliau siusk. Daryk tai kas tau patinka ir kaip patinka. Cia
ir tobulek. Fotografija yra technika. Stenkis ja perprasti ir ivaldyti.
Dalinkis labiausiai patinkanciom foto su kitais, bet jokiu budu ne tam kad
gautum patarimu, o tam kad pasidalintum savo ispudziu. Visuomet atsiras
zmoniu kuriems tai patiks. Jeigu del nenuspejamu priezasciu patiks kritikui
ir kitiems  foto 'profesionalams' gali atsitikti taip kad busi pripazintas
meniniku. Bet visuomet zinok tai burbulas.