Tema: Re: Magdeburg 3D
Autorius: liutukas
Data: 2010-03-19 23:09:01
Naudojau "stereo photo maker".
Dar bandziau kazkokia kita, bet si labiau patiko ir paprasta.
Antram kadrui elementariai mazas zingsniukas arba pakrypimas i sona. Zinoma
jo reikia nedaug, teoriju nestudijavau, bet kaip matosi gaunasi. Kazkur savo
foto reklamavo kad tipo padare 90mm atstuma, tai turbut panasiai teoriskaio
reikia ir laikytis, arba atstuma kaip tarp zmogaus akiu.
O softui panaudotas auto rezimas, kuris abu kadrus sutapatina, belieka tik
pastumti tarpusavyje kaip norima ar kad vaizdas isindes is ekrano ar ekrano
viduje, Pastatai ir vaizdas man geriausiai atrodo kaip naturaliai jie yra,
t.y. uz ekrano ribu. Gabut pasidarius normalu atstuma tarp fotiku, galima
jau zaisti ir su islindusiais daiktais.