Tema: Re: Paskaityti dar
Autorius: Elwin
Data: 2010-03-12 20:21:33
Dar vienas debilas atsibudo?

Q: What happens to the average IQ in Norway and Sweden, in case a dumbest
norwegian moves to Sweden?

A: IQ will increase in both countries...

Reikia sukurti saita suo nuotraukom i parasymais visu fotografu-debilu.
Ir diagnoze ten pat - Sukolibravau moniriu ir man viskas raudona.
Po kalibravimo Photoshope vienaip spalvos o Internet exploreryje kitap.
Mano monitorius ir taip graziai rodo!
Kas yra ICM profilis.

Asku jeigu turetumet Mac istead of PC viskas butu gerai :)