Tema: Re: London
Autorius: Elwin
Data: 2010-02-05 11:52:11
As ne sakau kad tai ka darau su HDR yra tobula technika, bet nebematau kol
kas kito sprendimo nes:

Zmogaus akys adaptojasi prie apsvietimo ir gali sugauti kontrasta apie
1,000,000,000 : 1. Monitorius pvz. mano laptopo RGB LED Wide Gammut 0.6 iki
300 cd/m^2 - kontrastas 500.

5D pagauna apie tarp 10 ir 11 Ev iki ISO 800. Mano RGB-LED laptop monitorius
turintis kontrasta 500:1 turi diapazona - 8.97Ev. Adobe RGB (pagal
standarta) - 8.17Ev.
1Ds Mark III turi dar didesni diapazona. nes 14 bit (apie 2435:1 be
triuksmo, 16384:1 su triuksmu)

Darant tiesiogine konversija neimanoma monitoryje atvaizdoti tiek kiem mato
kamera ir tuo paciu metu izsaugoti gera kontrasta. Svesumo skirtumas tarp
8.17 Ev ir 11Ev - 7.11 katru.

Ta prasme kad ekrane atvaizdoti tai ka mato senas geras 5d reikia kad jo
kontrastas butu 2048:1 be triuksmo arba 4096:1 su triuksmu tamsiose vietose.

HDR Jpeg nuotrauka turi 7 katus daugiau informacijos negu iprasta pagaminta
pagal Adobe RGB - tai padaroma adaptuojant vaizda "tonemaping". Tai yra
simulicija zmogaus akies adoptacijos prie skirtingo apsvietimo saligu. Todel
HDR nuotrauka geriausiai ziurisi kai dideles rezoliucijos ir and didelio
ekrano (kuo mazezni nuotraukos papupla i tavo view angle tuo ohuennai ta
dalis atrodo)

Va tokie va pyragai, Ladies and Gentelmens... Aisku ne kiekviena scena turi
diapazona didesni nedu 8.17Ev , bet dauguma turi :)
Ir plius dauguma dirba su nekalibrotais monitoriais ir netgi nezino ka jie
mato :)
Pakilkit rankos kas turi HW calibratoriu?

Achiu!