Tema: Re: Pirmi bandymai
Autorius: Glebas
Data: 2010-01-25 22:07:38
Man tikrai įdomu girdėti ir geras, ir blogas nuomones.
Esu visai žalias naujokas, todėl visai naudinga gauti normalios kritikos,
patarimų. Suprantu, kad visada tai yra asmeninė nuomonė, nieko kito tikėtis
ir neverta.
Kodėl man pačiam šita foto buvo viena iš geresnių tą dieną - man pasirodė
gana įdomus tas gilumo įspūdis.
Buvo fokusuota grynai į tolimesnius objektus, todėl artimi objektai gavosi
neryškūs.