Tema: Re: Kivis
Autorius: Kaksht
Data: 2009-12-07 21:50:40
yeap, del tu palubiu chaoselis toks gaunasi, dabar pabandziau nukirpti ties melyna linija tai kaip ir norma bet jau truksta kazko, nezinia is kur tie atspindziai, bent jau man toks jausmas :) nors gal jei nebuciau su lubom dares kitaip ziureciau ;) bet kokiu atveju dekui uz kritika!

--
Honda Civic '00 EK3 1.5 Vtec-E