Tema: Re: hard talk
Autorius: Ignas
Data: 2009-11-27 11:43:00
Netinka. Bet pagalvojus... irodymo, kad Kubilius prisidejo, nepateikei.
Pirma. Analogija ta pati: ir Anyksciu meras ir mano kaimynas prijaucia
Kubiliui.
Antra. Gerai, gerai... pamelavau.

Tai va kai bus rezultatas tada ziuresim. Ir tai geriausiu atveju taip bus
gaudomos smulkmes (tik ar tai velgi Kubiliaus nuopelnas?)...

Tai va, pagalvojus vis dar 0:0 :))