Tema: Re: 1
Autorius: Giedrius Matulaitis
Data: 2009-11-17 16:39:52
as tai pajamciau nuotrauka, atsispausdinciau ir susivesciau monitoriu
daugmaz pagal ja - kad vaizdas monitoriuje butu kaip matant nuotraukoje ;)
anksciau ar veliau pasieksi geru rezultatu

taip su fotopro padariau - jie man dave skaitmenine nuotrauka ivairiom
spalvom ir spausdinta, palyginau ir dabar zinau daugiau maziau kas skiriasi

t.y. vaizdas skirtingas vis dar bet zinau kur tie skirtumai bus ir del to
padarau kad jie butu tokie kokiu reik, o i monitoriu sukalibruota ziuret
negaliu - mano akims per sviesu :-))))