Tema: Re: Autotransportas is savaitgalio
Autorius: Giedrius Matulaitis
Data: 2009-11-02 09:59:37
Manau kad iprocio reikalas ;)
Man pvz patinka salonu tik tos nuotraukos, kuriose per langus nesimato
nieko - tik juoda arba balta (na arba kita spalva. Bet ji turi but kiek
imanoma naturalesne. Todel perkalimas sioje vietoje yra iseitis - apsvietei
salona, perkalei kas fone ir sumasumarum visai neblogai ziurisi.

Aisku geriausios tos, pas kurias salonu nuotraukose dar per langus matosi
kazkas grazaus ;) bet labai retai imanoma toki kadra padaryt del murzinos
aplinkos, negrazaus oro ir t.t. ir panasiai ;)

Gal pavyks parinkti pvz kas man patinka ir kas ne :-)