Tema: Re: Kalifornijos meilė
Autorius: hideo
Data: 2009-11-02 04:31:19
Antanas wrote:
> Aš pats dar fotografijoj naujokas, tad įdomu pasidarė. Tiesiog tą dažną
> horizonto kreivumo klaidą užfiksavęs esu ir šitoj nuotraukoj atkreipiau
> į tai dėmesį. Gal iš tikrųjų tas nuolydis kaip tik geriau... Nesiginčysiu.

Kad gyvenimas butu maziau komplikuotas, siulyciau tokiomis taisyklemis
(nors as labiau buciau linkes jas vadint patarimais - "guidelines") -
tipo "tiesus horizontas", "neisdege", "viskas fokuse", "nenukirsta" ir
t.t. vadovautis is kitos puses - t.y. ziuri i foto, matai patinka ar
nepatinka, o tada jau aiskiniesi kodel.

O ne atvirksciai - kas labai populiaru tarb dabartiniu internetiniu
fotomegeju - ziuri ar tenkina taisykles ir sprendzia, patinka ar ne