Tema: Re: Siek tiek emisijos
Autorius: Aras
Data: 2009-08-27 13:02:41
A čia kokis tai "zenitas" prisuktas? T.y. su juosta fotografuojate? Ar tai dėl to, kad DSLR nepagauna UV spindulių ar šiaip, iš pripratimo?
Ir dar... astrofotografijoj vis girdžiu darant kelias foto po x minučių. Tai po to jas viena ant kitos į krūvą ar kokią tai "panoramą" lipdot?

Foto tai liuks, nesikuklinkit :-)

"polaris" <dtamonis_nospam@takas.lt> wrote in message news:h74sec$6au$1@trimpas.omnitel.net...
LK wrote:
> Grazu, siaip klausimas is neismanelio irgi norincio kada nors irgi kazka
> panasaus pabandyti - kaip uztikrinama, kad darnat ilga ekspozicija zvaigzdes
> nesujudetu del Zemes sukimosi?

Paprastas atsakymas - naudojama montuotė, kuri sukasi priešinga Žemės
sukimuisi kryptimi ir jį kompensuoja.

Bet kai prasideda ilgi židinio nuotoliai, prasideda ir niuansai -
montuotės, nekainuojačios penkiaženklių sumų, nėra pakankamai tikslios,
todėl jų sekimą reikia prižiūrėti ir koreguoti. Tą galima daryti su
atskiru teleskopėliu bei kompo ir webcameros pagalba, arba, mano atveju,
su savarankišku autogidu. Mano pilnai surinkta įranga atrodo maždaug taip:

http://img125.imageshack.us/img125/8364/setupp.jpg