Tema: Re: Kuri nuotrauka geresnė?
Autorius: Mazgiukas
Data: 2009-06-02 06:41:55
Antanas rašė:
> Nuotrauka atsiųsta. Į laikiną katalogą. Tai man įdomu, ar žmogus jį
> atskirai atidarinėja ir žiūri properties, ar naudoją kažkokį EXIF
> viewer'į (gal toks yra...), o gal yra koks nors Thunderbird add-on'as?
> Variantų daug. Tiesiog įdomu.

Dvigubai spragteli ant prikabintos nuotraukos, ir ji atsidaro
standartiniame vjūveryje, kuris dažniausiai būna tas kuriuo labiausia
mėgsti žiūrėti nuotraukas, o jame būna ir galimybė apsižiūrėti exif.
Firefoxui yra ir add-onų kurie leidžia tiesiog ie web puslapio ant
nuotraukos iš kontekstinio meniu pasižiūrėti exif. Thunderbirdui tokio
anksčiau neradau, paskutiniu metu neieškojau.