Tema: Re: Re: Keletas pabandymu
Autorius: Shlangas
Data: 2009-01-23 21:24:45
Del fokuso, taigi rasiau, kad samsung muiline, o beto rukas buvo.
Ta su kombainais tai specialiai padeginau, tai jie man tokie ... miegantys
labiau atrodo. Pirmoj fotkej  traktorius tai sutinku - nesukelia emocijų,
apsnigtas traktorius ir tiek. O su oboliuku apsnigtu tagi taip ir atrodo,
kad jis tuoj tuoj is monitoriaus ir nukris ant klavos, toks apsnigęs
vargselis ziemoja...
Nu man tokias emocijas sukelia vat. Tai ir ikeliau cionai paziuret, kokias
emocijas sukels jums, gerbiamieji foto guru :))