Tema: Re: N-14
Autorius: QQ
Data: 2009-01-19 18:50:27
> Tai rankutem nebeda, visada ir dariau rankutem, bet vistik sitas filtras
> gali sutaupyti begales laiko. As apskritai jei tureciau laiko, tai
> fotografuociau tik su juosta, bet taip jau yra, kad tuomet karta i
> "simta metu" vienas kitas kadras pasirodo dienos sviesoj :( Kartais nera
> blogai ir paautomatizuot si bei ta, svarbu nepersistengt (kaip as
> padariau ko gero) ir siekti numatyto rezultato, o ne daryti "kaip gavosi".

na, jei trumpai:

* geroooookai per daug oda išlyginta. gerooooookai.
* nžn bet spėju kad kirpai iš fono, jei taip - tai labai nekokybiškai,
jei ne, tai įspūdis greičiausiai dėl..
* ..per daug šarpo, visur matosi aliasingas.

tai čia tiek dėl techninių smulkmių. o dėl pačių foto, tai man
asmeniškai ne.. antra per šviesi (nors šiaip gal ir nieko), pirma tai..
apskritai kažkas ne taip.

sorry jei nekonkrečiai..