Tema: Re: ish arti
Autorius: lauris
Data: 2009-01-18 16:36:29
> rezultatai tiesiog tamsoki, manau reiktu prideti islaikymo, ir gal trikojo,
> mat pora kadru sudrebeje

Na rezultatu as ir norejau tamsoku. Butu sviesu, puses subjektyvaus
grozio neliktu, imo. Itariu problema tikriausiai yra labiau kad puses
shito newsgrupo monitoriu grybus rodo, gal todel ir per tamsu:). Pas
mane kalibruotas Eizo, ir *man* per tamsu nera.

Fokuso tikrai kiek truksta antroje nuotraukoje, bet man patiko erdve,
kurios plika akim visai nesimato. Paskutine nuotrauka yra siaip, kad
matytumet kas per objektas.

O siaip tai as cia i dideli mena nepretenduoju. Savaitgalio
eksperimentai taip sakant.

--
Lauris