Tema: Re: Mano paskutiniai atradimai.. :) DotTune ir DualISO
Autorius: 123
Data: 2014-01-28 13:32:23
Patikrinau savo stiklus (ir eLkes) pagal DotTune ir issigandau, kiek daug
koreguoti reikejo autofokusa. Reikes dabar daug pafotkint, kad paziureti ar
daugiau kadru bus fokuse. Dekui uz nuoroda.

"MumZer"  wrote in message news:lc638b$2bh$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai vienas sukritikavo ir baigėsi tema?

ML forume visa tai plačiau ir detaliau aprašyta. Pixelpeeperiam gal ir
ne viskas patiks aišku..

P.S. žinoma, kad