Tema: Re: Patarkit
Autorius: 123
Data: 2013-12-03 17:07:07
Aciu uz issamu atsakyma. Stiklus as susipirkineju EF (24-70 2.8, 100-400L,
50 1.4 ir dar pora fiksu ieskau), tai tampymosi svori zinau :) Taciau
noreciau patarimo tarp siu konkreciu modeliu. Kaip neuzdirbinejant pinigu
tai 5Dmk3 man per brangus, su juo pasirinkime klausimu nekiltu.

"Rich"  wrote in message news:l7kpps$lap$1@trimpas.omnitel.net...

Pagrindinis skirtumas yra kaip ir paminejai - kokybe (t.y. signalo santykis
su triuksmais).
Esant tam paciam pikseliu skaiciui, FF matricos pikseliai didesni, vadinasi
surenka daugiau naudingos sviesos, o triuksmai arba tokie pat arba del tam
tikriu priezasciu kiek mazesni. Tai reiskia, kad esant blogam apsvietimui FF
gaus geresni ir svaresni vaizda nei CROPas. Jeigu Crop matricos pikseliu yra
maziau, tai FF laimi nuotraukos dydziu.
Kadangi FF matricos yra didesnes, tai ir sviesos jos gauna naturaliai
daugiau, is cia greitesnis pvz. fokusavimas ir geresnis Auto WB. Bet yra ir
minusas - kaip taisykle, didesni (sunkesni) objektyvai. Zinoma su laiku
pripranti (prisikacialini), bet kartais po dienos fotosesijos tiek kaklas,
tiek rankos jauciasi :)
Siaip siais laikais, kai automatinis nuotrauku apdorojimas aparate tobuleja,
neskaitant kainos, sunku akivaizdziai pamatyti pranasumus ar trukumus.
Viskas priklauso nuo situacijos (kaip pvz., ilgam zidinio nuotoliui cropas
be abejo turi nekokybini pranasuma - daug pigesnis ir lengvesnis objektyvas
:)