Tema: Ats.: Padekit isryskinti skirtumus taro Samsung NX1000 ir Samsung NX2000
Autorius: siGis
Data: 2013-09-28 20:11:59
Vieni raso kad NX1000 be stabilizavimo, kiti kad abu su stabilizavimu,
visi raso kad stabilizavimas priklauso nuo objektyvo ir niekas neraso
ar yra stabilizavimas su komplekte esanciu objektyvu. Oiciali svetaine
palyginus rodo kad NX2000 tik RAW kitur randi kad ir jpg. Ekranas tai
lyg ir abieju pilnai lieciamas, bet NX2000 lyg ir mazesnes raiskos.
Tai uz ka tada daugiau moketi? Velniava kokia tai.

"va"  parašė naujienų news:l26e3r$id3$1@trimpas.omnitel.net...

NX2000 turi lietimui jautru ekrana su 3.7" istrizaine ir 1.152 MPix ,
NX1000
ekranas paprastas 3", 0.921 Mpix raiskos.
NX2000 naudoja  MicroSD korteles, NX1000 - SD.
Kitu smulkmenu nezinau.