Tema: Re: Parekomenduokit taisyklą Vilniuje
Autorius: Dunduk@s
Data: 2013-08-29 16:55:49
2013.08.29 15:04, pragäras rašė:
> o vat noriu paklausti tiek šiuo, tiek ir foteros atveju - apžiūra ir galimo remonto įvertinimas nemokamas? nes prieš čia užklausdamas pasiskambinau į oficialų Panasonico servisą (http://www.panalita.lt/_service/service.php)
>
> tai man ten pradėjo pasakoti, kad vis tiek apžiūrėjimas kainuoja 50 lt, kažkaip nepatikimi pasirodė. bet gal klystų, gal čia tokia normali praktika su fotikais?

Tokia praktika turėtų būti ne tik su fotikais, bet ir su bet kokiais
prietaisais. Apžiūra ir gedimo nustatymas atima daug laiko. Dažnai
daugiau nei pats taisymas, o tada klientas nusprendžia arba netaisyti,
arba pasiieškoti kas pigiau sutaisys, arba prietaisas net nebūna sugedęs
tik šeimininkas nelabai moka juo naudotis. Bepigu ieškoti, kai gedimas
jau nustatytas.

Deja, ne visi taisytojai drįsta paprašyti uždirbtų pinigų.

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s