Tema: Re: Koki rinktis 35mm-50mm ar 24-85mm
Autorius: Marius
Data: 2013-08-13 13:32:44
Labai jau del zoom'o kabinejasi visi prie Tamron 28-75.
Spalvas ir astruma giria.

"Pagonis"  wrote in message news:kucpan$ltt$1@trimpas.omnitel.net...

Jei tureciau nereikalingu litu, gal imciau Tamron SP 24-70mm, o pigesne
alternatyva butu visai iperkamas Tamron 28-75.

"PL"  parašė naujienų news:kub854$odg$1@trimpas.omnitel.net...

as tai tavo vietoj nesivaikyciau sviesumo. atidarius ant 1.4 bus didele
problema fokusa pataikyt.
paziurek dar tamrona 90mm f2.8. portretam labai gerai, o ir neturedamas
ka veikt vabaliukus pafotografuot galesi.