Tema: Re: COMM Nikon Nikkor AF-S 35mm F/1.8 G DX
Autorius: Mr.Green
Data: 2013-07-15 23:19:35
Tai aš ir sakau - pats avanso į sąskaitą užsigeidei nė piršto nepajudinęs.
Aš pakeičiau nuomonę dėl siuntimo į sąskaitą, gyvename laisvoje šalyje. Nesi
įtrauktas į patikimų klientų sąrašą, kuriems avansas pervedamas į sąskaitą.
Taip ir sakyk, kad tingi važiuoti. Mano kaina 500 Lt. Manau per dvi dienas
suklijuosi? Kol kas net įvykdytų objektų fotografijų nematau, taigi nėra
kaip spręsti apie darbų kokybę.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Mano citatos apie avansa:

"Del kainos, ka cia deretis - noriu, kad į menesi man liktu nemaziau 3000
Lt.
Jei tinka - pervesk ant keliones. Garantijas duosiu rastiskas ne problema -
tik paruosk popierius.

"Jei tinka -
varyk babkes i PayPal'a ir po svenciu pradedam darbus."

Tavo atsakymas:

"Pay palu nesinaudoju. Nurodyk sąskaitą ir kiek pervesti. Blogai
išklijuosi -
grąžinsi dvigubai (juk tamstos klijuotas plyteles kažkas turės nulupti ir už
tai reikės pinigus mokėti, plius naujas plyteles pirkti.)"

Sąskaitą gavai, ash babkiu - ne. Nu ir kas tu po to? Beje, kad per per
keturis menesius nesugebi susitarti, kad tau plyteles kazkas isklijuotu,
manau pardavejui irgi pades apsisprest.

"Mr.Green"  wrote in message news:ks1fqk$rih$1@trimpas.omnitel.net...

Čia paties užgaida buvo gauti avansą, ne mano pažadas. Aš žadėjau tik tai,
kad atvažiuosi ir gausi avansą už benziną. Nesutikai atvažiuoti - likai be
nieko. Tarp kitko vonia dar neišklijuota, jei sutinki už 500 Lt gali kad ir
rytoj atvažiuoti.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Tipo aavanso nežadėjai atsiųst ant kelionės?

"Mr.Green"  wrote in message news:ks1dbf$pmu$1@trimpas.omnitel.net...

Ką meluoju, ne taip buvo? Jau seniai galėjai išklijuoti tas plyteles ir
pinigus pasiimti, bet tinginystė trukdo.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Ir vel meluoji.

"Mr.Green"  wrote in message news:ks15lr$iu7$1@trimpas.omnitel.net...

Davai nevaryk, pats neatvažiavai, kai buvai kviestas. Sakiau, atvažiuoji -
gauni už benziną, ar atvažiavai? Verkšlenai tik - pervesk už benziną. Taip
aš tave ir matyčiau pervedęs už benziną.