Sveiki,
Taigi baigėsi mano istorija su neišsitrinančia kortele. Gamintojas
pakeitė nauja (kątik gavau voką su pilna "retail" pakuote).
Procedūra gan paprasta:
- parašiau į suportą (pridėjau skanuotą pirkimo sąskaitą),
- patarė suformatuoti,
- atrašiau kad nepavyksta,
- paprašė surašyti visus užrašus nuo kortelės,
- surašiau,
- atrašė kad mielai pakeis nauja, paprašė atsiųsti tik kortelę (be
pakuotės, adapterio, t.t.) į jų serviso centrą Čekijoje,
- išsiunčiau paprasčiausiu voku,
- po poros savaičių gavau patvirtinimą kad gavo, apžiūrėjo, išsiunčia
naują.
Procedūra užtruko ±5 savaites - pirmą laišką jiems parašiau gegužės 3 d.
Tiesa, kelias dienas "užtempiau" pats nes neprisiruošiau išsiųsti
senosios kortelės.
Įspūdžiai apie Sandisko pagalbą liko teigiami.
Vidas
On 5/4/13 8:50 PM, AS wrote:
> "Vidas" <spook@takas.lt> wrote in message
> news:km0ttu$a9o$1@trimpas.omnitel.net...
>> Nepadejo ir sis softas, nei MAC system utilitas ("saugaus"
>> trynimo/formatavimo). Panasu kad bus kortele kazkaip sugedusi.
>> Parasiau SanDisk'o supportui - paziuresiu ka jie pasiulys.
>
> Parasyk kaip baigsis. Kiek pamenu, jie (beveik) visom kortelem duoda
> Lifetime garantija.