Tema: Re: Paaiskinkit del Nikono
Autorius: sharkius
Data: 2013-05-22 01:14:58
On 2013.05.14 15:06, skaitytojas wrote:
> man irgi klausimas, perka zmones brangiausius fotikus ir po to naudoja M
> rezima nuvertindami visa kureju triusa kuriant sudetinga ekspozicijos
> nustatymo sistema. Belieka tik autofokusa isjungt iki pilnos laimes.

Nugi is kur fotikui zinot ar as noriu gilaus ryskumo, ar nesustabdyto
judesio, ar ir to ir ano, ar nei vieno anei kito tuo paciu metu? O gal
as sedziu po krumu atsukes objektyva i saule ir iki puses nuspaudes
shutteri, laukiu kol kokia zalia varna tarp manes ir saules praskriis...
manai suspes fotikas sugalvot uz mane, kokios man reikia ekspozicijos?