Tema: Re: Turbūt pabodusi tema - biudžetinis trikojis
Autorius: Piktuolis
Data: 2013-05-03 14:36:05
Tu neatsižegnok taip greitai, neatsižegnok.

Kita vertus nėr čia ko žmogų gąsdint kad jam dabar bus sunku naktį per
audrą su televyku lakštingalos akyje mėnulio atspindį fotografuot.

Aš prisipažinsiu irgi nebuvau daugiau 70mm ant trikojo užsidėjęs -
praktiškai visada eidamas pro duris prie ilgesnio stiklo renkuos
monopodą, nes tas -1kg visai jaučiasi. Senatvė.