Tema: Re: Printeris fotkems
Autorius: MumZer
Data: 2013-04-19 20:00:53
kiek pamenu tas mano mp turi i640diotiksa savybe - jei stovi ilgiau nei
2 savaites (arba pabuna minute neijungtas i tinkla) - daro kazkokius
"preparing" per kuriuos kaip supratavalo galvutes.tai taip ir nezinau
realiai kiek % rasalo iseina ant popieriaus, o kiek i "bala"..
idealu butu eksploatacines kaip lazerio, o kokybe kaip rasalinio.. :)