Tema: Re: REQ: Placiakampio objektyvo pusdieniui
Autorius: skaitytojas
Data: 2013-04-10 15:13:40
buto fotkes su placiu kampu tikrai atrodo geriau, nei siauru, cia net nera
apie ka gincytis. Nes potencialus pirkejas nori matyti visa erdve, o ne
viena kampa ar langa, kuris nieko nepasako. Ir cia nera joks apgaudinejimas
del pseudo didesnes erdves nuotraukoje, nei yra is tikruju, vist iek pries
perkant visada apziureima ir gyvai.