Tema: Re: patarimo pradedančiajam
Autorius: Dunduk@s
Data: 2013-03-20 20:01:40
2013.03.20 14:17, Jonas Vingys rašė:
> Nu ple. Pasirodo mano FF Nikonai yra gaidžiai. Nes ekranas nevartomas.
> Grįžtu namo ir iškart metu juos į šiukšliadėžę bei bėgu D5100 pirkti.

Mesk nieko nelaukdamas.
Šiąnakt prifotkinau kažkokių noname-inių vaizdo registratorių. Spėju,
kad kainuoja dviženklį skaičių lietuviškų. Visi buvo su lankstomais
ekranais. Taip, kad – slėpkis su savo nevartomu nikonu ;), o aš tuoj
numirsiu iš gėdos, kad fotkinau net ne su veidrodiniu.

> p.s. pas mane HDMI jungtis yra. Per keletą metų neikart nieko į ją
> nejungiau.

Nupirk bobutei naują teliką – galėsi jai anūkus parodyti, gyvai :D, ot
bus dzyvai.

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s