Tema: Re: Fotikas iki 2000, ne DSLR
Autorius: Monas
Data: 2013-02-20 14:23:04
Na SE turejo kelis modelius rageliu su Sony CyberShot bajeriais. Teko ir
paciam naudot k800i, tai tikrai tuo metu tureta muiline Canon PowerShot 510
atrodo buvo nustumta i antra plana, vien del to, kad ragelis visada salia,
visada pakrautas ir nufotkinus iziuret eina dar kazka. Aisku apie ypatinga
kokybe kalbos nebuvo, bet manau sitas Xperia Z bent jau ta mano senai
naudota muiline tai tikrai i vieta detu visais kampais :) O kur dar
filmavimas po vandeniu kai to reikia :D