Tema: Re: Nukreipkite prashau (ieshkau fotiko)
Autorius: Pagonis
Data: 2013-01-11 09:25:46
Jei padidintum biudzeta iki 1000lt, turetum koki D3100 su nauja cmos
netriuksmaujancia matrica, filmavimais ir tt. Pagal kaina, sakyciau vykes
modelis.
Uz kokius 600lt galeciau rekomenduoti nebent koki pentax k100super su
stabilizavimu bodyje ir tokiu padabnesniu tarp kitiniu objektyvu. Cia
pliusas, kad turetum stabilizavima, net su senais rankiniais stiklais