Tema: Re: vaizdo kamera
Autorius: Dovydas
Data: 2013-01-04 10:41:22
gal jau gavai? kokie ispudziai?

beje, is kur ir uz kiek pirkai, jei nepaslaptis :)
pats planuoju imt per pazistamus usa ir kad po to man persiustu

tai pvz amazone $800 gera kaina?
http://www.amazon.com/Panasonic-X900MK-Camcorder-Internal-HC-X900MK/dp/B0072B5E2Y/ref=sr_1_1?s=photo&ie=UTF8&qid=1357284895&sr=1-1&keywords=x900

"CodeC"  parašė naujienų news:ka2uor$nih$1@trimpas.omnitel.net...

On 12/09/2012 09:13 PM, Dovydas wrote:
> O senai jau nusipirkes hc-x900? Kaip ispudziai, nesigaili ar pan? :)

nesenai, dar tik uzsisakiau. parasiau, nes kaip tik siom dienom pats
ieskojau ir daug studijavau.

> Kitas dalykas.. Dabar pastebejau, kad to pacio hc-x900 akumo talpa
> specifikacijose viso labo 1250mAh, recordinant max galia 8,9W, itampa
> 7,2V, taigi gaunasi, kad irasinet su tuo akumu tik ~1h iseina? kelionese
> mazoka manau..
> Nesidomejai kiek kainuoja atsarginis akumas ir gal buna didesniu talpu?

pirkau is kart su antru akumu. visokiu dydziu ir brandu yra. nuo 40 iki
120 USD.