Tema: Re: Req: m42 -> Nikon F
Autorius: Quicker
Data: 2012-11-29 10:04:42
Iš kinijos ir negalėjo ateiti, nes paštas "išjungtas", kad bombų
nesiuntinėtum, 18-ojo partijos suvažiavimo proga... Reikėjo iš honkongo
imt. Nors ir tie labiau apkrauti dėl to. Plius dabar kalėdos ant nosies,
tai yra tikimybė, kad dabar užsakius ateis tik kitais metais apie
vasario pabaigą, po kinų naujų metų :D