Tema: Re: XD picture card
Autorius: RD
Data: 2012-11-16 01:28:42
isidedu kortele i kisene , kaina simboline , 1 butelis pilsner urquel
arba analogas LT valiuta , nors iskaitant savikaina dovanu kiekis
pageidautinas , nors nebutinas :)

Darbo valandom (9-18) Vilijampole netoli Ermitazo, po darbo netoli
maxima baze aleksoto , bet nesu tikras ar busiu namie 5-dienio vakakara.
jei reiks ragelis 6-devy-8 2-1-du-1-4
mailas dziufas@gmail.cm