Tema: Re: Light box
Autorius: Arj
Data: 2012-11-02 14:19:48
Nera tas labai sudetinga - grubiai sudelioji blicus taip kaip tau reikia
(+atsvaitus/skecius/fonus/etc) ir turi - galima ir keleta testiniu nuotrauku pasidaryti. Valeiu gali
isiminti "set-up'a" ir ji naudoti - va kaip fotoatelje - pastatyta pora blicu/skeciu ir jie
nejudinami metu metais.
O saip dar svarbus momentas - naudoti vienos rusies sviesa (arba filtrus sviesos saltiniams :), jei
naturalus apsvietimas - tai tik atsvaitus, jei blicus - tada langus uzdengti, jei halogeninis +
blicas - tada ant blico deti filtra kad jo sviesa atitiktu halogenine :)

filtru pvz (nikonui)
http://www.amazon.com/Nikon-SJ1-Color-filter-set/dp/B00092K2IO/ref=sr_1_5?ie=UTF8

"Terpentinas"  parašė naujienų news:k7082q$sp5$1@trimpas.omnitel.net...

Aš buvau kaitrines lempas pastatęs, tai bijau naudoti, kad nepradėtų mano
boksas degti. Su blicais kita bėda nematai kaip galutiniam variante atrodys
produktas. Tai va ir galvoju, gal ir toliau paveiksluoti blicu nuo lubų o
aplink apdėti folijos. Vasarą tai dėdavau daigtus šiaurinėje pusėje,
pasukdavau, kad šviesa teisingai kristų, ir dar paryškindavau su blicu nuo
lubų, bet čia yra vienas minusas, jei skystis fluorasencinis tai blicas jį
labai paryškina, tai tenka su PS burti ir dirbtinius atspindžius dėti.