Tema: Re: pasakykit nuomone
Autorius: Dunduk@s
Data: 2012-10-31 18:23:31
2012.10.31 17:00, S54 rašė:
> su patalpu savininko leidimu gali filmuoti lubas
> su zmoniu leidimu gali filmuoti ir rodyti zmones
> pinigu gausi ar negausi - tavo problemos

O šitą man toks klausimas pasistojo. Situacija tokia.

Sėdžiu prie lango ir žiūriu į šaligatviu einančias merginas. Daug jų
praeina pro šalį per dieną. Būna, kad vakare (prieš miegą) dieną matytus
vaizdus „prasuku“ atmintyje (nu gi, gražios tos mūsų merginos kaip
„neprasuksi“). Klausimas toks. Ar privalau gauti iš matytų merginų
leidimus prieš „prasukdamas“ atmintyje vakarais? Tarkim, kad pinigų
negausiu :), bet kambariokams labai vaizdžiai nupasakosiu ką mačiau.

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s