Tema: Re: Monitorius IPS matrica koks
Autorius: MumZer
Data: 2012-10-29 01:59:47
1. ne Mac'as pas mane :) Ant ColorMunkiPhoto softo po kalibravimo yra
tik vizualus "before/after comparison". Gal aš kažkur kažką praleidau nžn :)

2. tas "quality" ką parašiau - tiesiog skirtingų "spalvų" kiekis
naudojamas matavimams, supaprastinus - "korekcinės kreivės" raiška, t.y.
kiek "kreivės taškų" naudos kalibravimui

O intervalų parinkimas man gan keistai atrodo. Ten gi standartiškai
įkala  2sav. taimerį ir tiek.. bet kadangi profilius užkraunu
naudodamasis Win7 priemonėmis ir nelaikau jokio nereikalingo* softo prie
autopaleidimo

*kas dvi savaites ir pats moku sugalvoti, kad reiktų patikrinti :)