Tema: Re: Canon EF 70-200 mm f / 2.8 L IS II USM vs Panasonic Lumix GXVario35-100mmf/2.8PowerOISHD
Autorius: MumZer
Data: 2012-10-25 17:56:22
Tiesa, šiandien paturėjau rankose olympus OM-D..
Sakyčiau LABAI gerai, kaip tokiam mazam.
Fokusas labai greitas, valdymas  - patogus (nu gal del to, kad kartais i
rankas pasiimu XZ-1 - tie patys meniu)
IS - puikiai veikia
Didelis pliusas, kad paemus i rankas nera 'zaislo' pojucio.. :) ne 1DS
aisku, ir net ne 5D.. bert vis delto

Taciau maza matrica yra maza matrica.. mazai DOF erdves.. ://

Ir mielai parduociau visus FF ir pasimciau sita, jei ne paskutinis
trukumas :))