Tema: Re: negatyvu lapai
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-10-19 01:18:12
Per akis.. Pas mane jų buitinio lygio koks geras 1000, ant pablukusios
svėmos ir paraudusio orwochromo, beveik viskas šaudyta su Vilija.. Pradėjau
skanuot su skaneriu ir po 100 skaidrių ir savaitės nusispjoviau.. tada
likusias per dvi dienas nukaliau su D7000+105mm.. Kol kas radau vienintelę
kuri buvo verta perskanavimo ir rimtesnio patvarkymo..

P.s. kažkada atrodė taip ryškiai ir gražiai, dabar pažiūrėjus kelia nuostabą
neryškumas, vinjetavimas ir spalvų difrakcija šonuose :) Dominuoja
peršviestos ar nedašviestos (dar gerai kad šitų daugiau) skaidrės.