Tema: Re: Verslo liudijimas vs Individualios veiklos pazymejimas (cross)
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-10-18 04:25:14
Subalamutinot - Tai galima ar ne su IV pirkti paslaugas tos pačios srities
iš kito su IV. Būtent tam, kad nereiktu darbo sutarties, ir visai ne kad
sutaupyt, o tam kad paprasčiau būtų.
Pats organizuoju veiklą ir filmuoju pagal tą foto EVRK ir kviečiu
fotografus, kuriem po to moku už paslaugas, o jie dirba pagal tuos pačius
foto IV. Aš susidariau įspūdi, kad taip galima, nes labai daug kas taip
daro..

P.S. viskas apie IV, VL'ai manęs nedomina, nes dirbu daugiausia su
juridiniais užsakovais :)