Tema: Re: Keistoki foto komentarai?
Autorius: gopenzo
Data: 2012-10-12 15:50:25
Aš vienam puslapyje prie komentarų formos pridėjęs esu hidden input'ą, su name="surname". Tuomet prieš įrašant į DB tikrinu, jeigu tas laukas užpildyta, tai nepraleidžiu. Per pastaruosius metus buvo pora bandymų pramušti formą :) Kolkas nė vieno spaminio įrašo nėra.

Captch'os tai užknisantis reikalas truputi. Dar girdėjau, kad galbūt veikia kaip apsauga, jeigu formą submitini su JS'u, o į formos action įrašyti nuorodą į neegzistuojanti skriptą pvz.