Tema: Re: Optikos pardavimas ebayjuj
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-08-27 22:41:08
Dar yra bajeris su feedbacku (kuri manau ziures, nes mes is vagiu salies),
paspaus kad rodytu feedbacka apie tave kaip pardaveja - o ten nieko.
Pardavus kad ir pigiu dalyku kazkiek geriau - dar geriau ir tau, nes
pamatysi kaip veikia viskas.

Man kaip pardavejui labiausiai neramina situacija kai issiunti daikta, kurio
pirkejas "negauna", ebay lietuviskas pasto trackingas ne visad sueina kaip
irodymas, o tada pirkejas paypal dispute iskelia ir susigrazina pinigus.
Kol kas dar nebuvo..
Dar siulau paminet, kad nauji memberiai ir su 0 feedbacko susisiektu pries
bidinant, arba nucancelinsi, nes rizika tikrai yra su tais - sukciai tiesa
dazniausiai nesivargina su snekom.

Pats savo slamsta kraunu i ebay.com - platesne rinka tokiam slamstui kurio
pas mus uz dyka ne visad ima - pvz ISA MFM adapteriam.