Tema: Re: Canon EOS M
Autorius: Aras
Data: 2012-07-25 09:49:59
Tai elektronė tarpinė tarp objektyvo priekio ir žmogaus akies jau pasiekė
tiesioginio vaizdo perdavimo greitį, kaip yra šiuo metu visuose
veidrodiniuose (objektyvas - veidrodis - prizmė - akis)? Jei ir taip, tai ar
išspręsta ekranėlio ryškumo problema plieskiant saulei? Kažkaip abejoju...
Man veidrodis reikalingas. Dydis/masė - taip pat, nes nugesina rankų
drebėjimą šiek tiek.