Tema: Re: Q: Rekomenduokit web galerija.
Autorius: homo erectus
Data: 2012-07-19 02:05:47
On Wed, 18 Jul 2012 23:14:02 +0300, 321 wrote:

> o exploreris , firefoxas ar kiti populiarus brouseriai - pakankamai
> specialios programos ar dar ne?

Ne, nepakankamai. Ir išvis, koks dar exploreris smartfoune?

> pvz kuo blogai anukui babytei jpg vaizdus deliot su arle image web page
> creator? paprastesniu varijantu yra?

Man rodos tu praleidai niuansą, kad klausimas buvo optimalų būdą peržiūrėti
nuotraukas smarfoune. Vat pabandyk tu su smarfounu pasišvalgyti po kokį
jalbum.net ar smugmug ar kokią kitą galeriją su browseriu ir su jų
specialiai tam skirta programyte. Bent jau man skirtumas akivaizdus
programyčių naudai.