Tema: Re: Kur Vilniuje spausdina ið juostø?
Autorius: Quicker
Data: 2012-07-18 09:42:04
Reiškia man sekasi... Visai neseniai reikėjo taip "belaką", tai pirmas
fotolabas nekropoly paėmė, nors padarė LABAI liewai + juostelę išryškino
kažkaip keistai, gal ryškalai pasenę, nepastebėjau, teko išmest (Fuji
lab'as). Tada tą patį normaliai padarė fotolabas Mindaugo Maximoj, plius
gan kokybiškai nuskanavo už centus ir žiauriai greitai.

Tai, jei tų fotolabų mažai - rekomenduoju Mindaugo Maximoj antram aukšte
esantį Fotoservisą. Daro normaliai, kiek galima tikėtis, aptarnauja
maloniai.