Tema: Re: Q: LX5 - nuotrauku trinimas pajungus per usb
Autorius: Snoopy
Data: 2012-07-02 14:22:22
On 2012.06.27 09:32, John Smith wrote:
> sveiki protingieji kurmiai, taigi yra toks nepatogus dalykas. Pajungus
> panasonic LX5 per usb prie kompiuterio ir bandant aptrint korteles turini
> aparatas neleidzia.. istraukus ir idejus kortele i skaitytuva jokiu
> problemu, trinant is fotoaparato jokiu problemu.
>
> Gal yra koks vaistas?
>
> Aciu

Ner vaistu, pats lygiai taip pat uzsiroviau. O fotikas darbinis, naudojamas
keliu zmoniu bendrai. Anksciau paimdavo ir issitrindavo kiekvienas, keldamas
nuotraukas, dabar bardakas gaunas.

Kazkur lyg ir isskaiciau kad Japan firmwaras neturi tokio bairio, o toks
apribojimas salygotas kazkokiu kreivu istatymu, pagal kuriuos jei gali trint -
tai gaunasi ne tik fotikas, bet ir duomenu pernesimo irenginys. Ko pasekoje
gal kokie mokesciai ar dar koks sh.. Na bet cia gali but bobutes pasakos.

Realiai tai buvau pasipiktines, muilines uz 300lt duoda trinti, o sitas ne.