Tema: Re: del macrofocus'o reguliavimo
Autorius: Gediminas Treciokas | www.gembis.com
Data: 2012-06-17 17:27:05
iš mano asmeninės praktikos, tai jeigu stiklas grybą pjauna –
microadjustment dažniausiai problemos neišspręs.
sureguliavus viename diapazone, kitame diapazone gali dar labiau grybauti
nei prieš tai.
gal kam ir kitokios patirties yra buvę, čia tik mano subjektyvi nuomonė.
ir čia dažniausiai tik su labai šviesiais stiklais pasireiškia.
o šiaip tai nereikia bugovų stiklų prisipirkti ir viskas bus gerai :)

"vytjon"  wrote in message news:jrinlf$p9j$1@trimpas.omnitel.net...

On 6/16/2012 10:37 PM, Velokoraptus wrote:
> sveiki, va toks klausimas pasistojo - renkantis (naudota) DSLR kuna, ar
> labai svarbu yra tas microfocus ajustment buvimas ?

   Jeigu naudosi fix'us - naudinga funkcija, jeigu kintamo židinio
nuotolio objektyvus - bevertė (nes korencijos dydis greičiausiai gerokai
skirsis įvairiems židinio nuotoliams).